1 (edytowany przez podly 2006-11-02 15:15:08)

Temat: Numer 58 released ;]

Numer 58 jest juz w kioskach. Pokazna lista czesci dostarczanych w tym numerze:

1. Sprezyny tylnych amortyzatorow
2. Dolne prowadnice amortyzatorow
3. Gorne prowadnice amortyzatorow
4. Pierscienie redukcyjne o grubosci 1 mm
5. Pierscienie redukcyjne o grubosci 2 mm
6. Pierscienie redukcyjne o grubosci 3 mm
7. Pierscienie redukcyjne o grubosci 5 mm


http://rct.goblix.pl/img/m/8/t/p16io4sfa11am5ap17qu15cl1lm35.jpg
A tutaj model w calej okazalosci po kompletnym zmontowaniu zawieszenia.\n\nTIP: popychajac model i ciagnac odpowiednio za ciegno skretu mozemy juz smigac. Nalezy przy tym pamietac o wydawaniu glosnego ''bruuuuuuuum'' otworem paszczowym.


http://rct.goblix.pl/img/m/8/t/p16io4q7f4t1peu3icvqgu5d3.jpg
Tylne zawieszenie w komplecie - wisi na dwoch amorach z wbitymi podkladkami 5mm.


Moje uwagi:

Zainstalowalem zupelnie inaczej amortyzatory i dobralem inne podkladki niz te ktore proponuja w gazecie. Zrobilem tak dlatego, ze na proponowanych w gazecie ustawieniach dupa samochodu jest nizej niz przod. Przy moim ustawieniu przod jest o milimetr nizej niz dupa co pewnie sie wyrowna po zalozeniu silnika i osprzetu.

Wspominalem juz wczesniej w ktoryms poscie ze znalazlem manuala do modelu Thunder Tiger TS4N v2 ktory jest praktycznie identyczny jak nasz (rozni sie plytkami mocowan amortyzatorow - nasze mozna do niego dokupic jako opcje dodatkowa) - sposob ustawien tego modelu podaja tam zupelnie inaczej niz u nas! Np. w tlokach amortyzatorow dla ustawien standardowych kaza zrobic druga dziurke w miejscu do tego przygotowanym. Na tylne amortyzatory kaza zakladac jako standard podkladke 5mm+2mm a na przod WCALE. Wysokosc chassis od gleby z przodu jest zalecana na 5mm a z tylu na 6,5mm - to pewnie jak sie jezdzi po torze gladkim jak stol - ja ustawilem na ponad cm. Ogolnie mocno sie wkurzylem po przejzeniu tego manuala - raptem kilka stron czarno bialych, ale mozna sie z nich dowiedziec duzo wiecej o ustawianiu zawieszenia niz z tej durnej gazety dolaczanej do modelu w ktorym marnuja papier na zdjecia zakladania podkladek dystansowych czy kurs photoshopa dla opornych, ale waznych tematow nie poruszaja w ogole. Pewnie temat docierania silnika zostanie pominiety w ogole, zamiast tego dowiemy sie jak zrobic w photoshopie fajny banner z napisem "hachette wali Cie w dupe" i ustawic sobie jako tapete. A tak w ogole to wydalismy juz ponad 2264 PLN - za to mozna chyba kupic calkiem fajnego spaliniaka HPI NITRO 3 EVO z workiem akcesoriow, czesci zamiennych i paliwa na rok, no ale widzialy galy co braly... hehe tym o to milym akcentem koncze swoje wypociny, stawiam moj model na podlodze i przy wydawaniu dzwiekow 'bruuum bruuuum' robie sobie kolka po salonie big_smile

Share

2

Odp: Numer 58 released ;]

podly napisał/a:

hehe tym o to milym akcentem koncze swoje wypociny, stawiam moj model na podlodze i przy wydawaniu dzwiekow 'bruuum bruuuum' robie sobie kolka po salonie big_smile

Ja tak samo big_smile

Share

3 (edytowany przez Fabis 2006-11-02 19:12:19)

Odp: Numer 58 released ;]

Ja jeszcze nie kupiłem numerów 56, 57 i 58 ;( i nie moge sie pobawić ;(
Ale jutro nadejdzie ta chwila zapłace ok. 120zł za trzy numery sad   smile
SZCZĘŚCIE W NIESZCZĘŚCIU!!

http://img.userbars.pl/48/9543.jpg
http://img.userbars.pl/79/15620.png

Share

4

Odp: Numer 58 released ;]

A ja sobie dzisiaj zamowilem ARO, olej do filtra, nakretki ALU do kol, i dwie swiece zarowe. No i dwa sliczne lakiery do lexanu w spray'u, ale tym to sie dopiero pochwale jak buda bedzie juz wymalowana ;] Kupilem tez cyrkiel do wycinania otworow w lexanie, wiec mam nadzieje ze ladnie wytne bude ;]

Share

5

Odp: Numer 58 released ;]

podly napisał/a:

(...)
Zainstalowalem zupelnie inaczej amortyzatory i dobralem inne podkladki niz te ktore proponuja w gazecie. Zrobilem tak dlatego, ze na proponowanych w gazecie ustawieniach dupa samochodu jest nizej niz przod. Przy moim ustawieniu przod jest o milimetr nizej niz dupa co pewnie sie wyrowna po zalozeniu silnika i osprzetu.
(...)

Ja zrobiłem podobnie. Już wcześniej pisałem, że ustawienie amortyzatorów z tyłu będzie inne niż z przodu. Żeby twardość tych elementów była na podobnym poziomie, to dolne mocowanie tylnych amorów przykręciłem na środek, dodałem większe podkładki (5 mm), a z przodu zmieniłem na 1 mm, a i tak wydaje mi się, że dupa jest za miękka  wink
Ps. Wysokość podwozia regulujesz czarnymi śrubkami na wahaczach. O dokładnym ustawieniu podwozia od ziemi nigdzie w tej gazecie nie przeczytałem (może przegapiłem)

Share

6 (edytowany przez podly 2006-11-07 23:25:16)

Odp: Numer 58 released ;]

No ja tez nie przeczytalem w gazecie, ale w orginalnym manualu w tego modelu.

Share