Temat: Pytania dotyczące silnika BMW

Cześć.

1. W poniedziałek dostałem zamówiony prze ze mnie zestaw rozruchowy do silnika i po odpaleniu silnika zauważyłem że po wypaleniu pierwszego baku na chodzącym silniku bez jazdy wydobywa się z rury wydechowej olej (kolor: żółty), podczas podkręcania obrotów jest go coraz więcej. Zakupiłem na początek paliwo Runner Time 16% nitro z większą zawartością oleju tak pomyślałem że będzie lepiej dla nowego silnika nastepne chce kupić z normalną zawartością oleju w mieszance. Czy przy takim paliwie jest to normalne czy to ja coś źle robie ?? Śrubkę odpowiadającą za niskie obroty mam ustawioną fabrycznie i gdy próbowałem trochę przykręcić paliwo silnik gasł hmm ??

2. Drugie pytanie to czy każdy silnik modelarski taki jak ten się tak szysbko nagrzewa ?? Mój się nagrzewa bardzo szybko zdążyłem się już 3 razy popażyć. Czy to jest na początku normalne narazie ide tropem docierania silnika z serwisu rcworld.pl czy jakoś tak ??

3. I o co to ja chciałem jeszcze zapytać ?? Acha... czy na zimnym silniku szarpanka czy jakoś tak chodzi ciężko u każdego ?? Dodam jeszcze że podczas składania silnika zauważyłem że w górnym położeniu tłok nie mieści się w górnej części cylindra (tej wkładki złotej) i podczaskiedy świeca jest wyciągnięta to wszystko chodzi gładko i płynnie a gdy dokręcam świecę do koŃca to boję się żeby nie urwać linki od startera hmm czy to normalne ?? Gdy np. ruszam silnik to kilka razy ciągne z całej siły z nadzieją że nic się z rozrusznikem nie stanie i gdy silnik zrobi kilka cyki i się rozgdrzeje to już idzie coral lżej.

4. I czy przy każdej dłuższej przerwie w działaniu silnika trzeba wytważać ciśnienie w układzie paliwowym za pomocą pompki aby paliwo dotarło do gażnika ?? Proszę o szybką odpowiedź z góry dziękuję.

Share