1

Temat: Plucie paliwem !

Czy wasze modele też wyrzucaja krople paliwa przez wydech ?
Co może byc tego przyczyną ?

Zapraszam sk

Share

2

Odp: Plucie paliwem !

tyle tego było na forum, zapominacie o funkcji szukaj?

przyczyną jest źle wyregulowany gaźnik. ten link był już tutaj podawany ze 100 razy ale dam jeszcze raz tongue

http://www.rcworld.pl/shop/index.php?pasek=show&page=12

Tam wszystko jest napisane o regulacji silnika.

A tak z ciekawości się zapytam . Dotarłeś już silnik? tongue

Share

3

Odp: Plucie paliwem !

Oki ! Dwa dni się męczyłem ale ustawiłem go...
...na luzie sobie "pyka" jak należy, jak hamuje nie gaśnie ale
wydaje mi sie że z delikatnym opóznieniem przekłada napęd na koła ;(
Silnik już zaczyna wchodzic na wysokie obroty a dopiero sekunde pózniej rusza z dośc duża prędkościa hmm
Czym to się reguluje ? Jeśli to jest niewłaściwe oczywiście ?

Zapraszam sk

Share

4

Odp: Plucie paliwem !

Trzeba posiedzieć przy skrzyni. Niech ktoś ci powie jak bo ja tego nie składam big_smile
Trzeba wyregulowac tak ze minimalny ruch manetka powoduje załaczenie sprzegła (jak trzymasz model w powietrzu to koła maja sie nie krecic) Moga być jeszcze obr jałowe ale mowisz ze ustawiłes to wyglada na skrzynie.

HPI Savage X SS Brushless HK2370kV + HK150A
GS CL-1 PRO Team Kit Brushless Turnigy 2400kV + HK150A
Asso TC5R + Novak XBR 8.5T

Share

5

Odp: Plucie paliwem !

regulacji sprzęgła nasz model nie posiada ,sprężyna ściskająca nasze wachniki sprzęgła jest ściskana przez sprężynę i to ona odpowiada za załanczanie i rozłanczanie napędu poprzez siłę odśrodkową , słabsza sprężyna spowodowała by szybsze załanczanie

Share

6

Odp: Plucie paliwem !

Tteessaa - ale Ty mówisz o biegu drugim !
Ja mówie o przejściu z luzu na pierwszy bieg (sam moment ruszania) neutral

Zapraszam sk

Share

7

Odp: Plucie paliwem !

no właśnie mówie, tak samo jak drugi bieg tylko tam zapatka jest regulowana i łapie na sztywno,a wachniki sprzęgła nie mają regulacji ewentualnie można zamontować inną sprężyne ,chociaż widziałem sportowe sprzęgła do modeli ,gdzie można reg.moment po przez zmiane spręzynek są specjalne różne miękie średnie i twarde odpowiednik naszej, jak u nas ,sprzęgło się załancza dopiero jak wejdzie na obroty ,jest spoko mocno sportowo smile

Share

8

Odp: Plucie paliwem !

Czyli co bym nie próbował ustawiac należy jedynie wymienic sprężyne aby szybciej obroty silnika przekładały się na koła ?

Zapraszam sk

Share

9

Odp: Plucie paliwem !

jak chcesz się pobawić w reg. sprzęgła co mamy to dwa sposoby przychodzą mi do głowy : wymiana sprężyny na słabszą lub dociążenie wachników

Share

10

Odp: Plucie paliwem !

Oki !
A co jeśli paliwo spala się zbyt szybko ? hmm
Na ile wam wystarcza jeden bak ?

Zapraszam sk

Share