1

Temat: nr 18

Nr 18 juz w kioskach:P
a w nim 2 części
- podkładka
- Tuleja sprzęgła skrzyni  biegów
troche mało tych częsci ale nic na to nie poradzimy..

Share

2

Odp: nr 18

hehe ,, no i 40zł w plecy smile

3

Odp: nr 18

Eee tam w plecy. W metalowe kółko. big_smile
Swoją drogą to szkoda, że wydawnictwo jeszcze bardziej nie rozdrobniło tego BMW i za 40zł (o przepraszam 39,90) nie sprzedaje pojedynczej śrubki. tongue
A i tak na własną rękę trzeba kupować mnóstwo różnych rzeczy mad

Share

4

Odp: nr 18

ano niestety.... ja poczekam aż jakiś koleś na allegro bedzie sprzedawał 40 numerów za 200 zł to wtedy se kupie tongue

5 (edytowany przez b@d 2007-07-03 07:43:53)

Odp: nr 18

Odświeżę trochę temat i podzielę się swoimi doświadczeniami. Auto przejechało już kilkanaście km. Zauważyłem, że koła pierwszego i drugiego biegu strasznie o siebie trą (choć wcale nie były mocno ściśnięte) hmm. Już na początku montażu tych elementów niepokoiło mnie to zjawisko, a ponieważ nie raz w wydawnictwie pojawiały się błędy montażowe to postanowiłem lekko to zmodyfikować. Podkładkę znajdującą się pomiędzy tarczą sprzęgła a tuleją sprzęgła skrzymi biegów wyciągnąłem (wg mnie nie jest ona w ogóle tam potrzebna) i wstawiłem pomiędzy koła biegów. W tej chwili nic się o siebie nie ociera smile. Wstawiłem też podkładkę dystansującą (spoza kolekcji) pomiędzy łożyskiem on way (pierwszy bieg), a sworzniem blokującym koło pasowe. Spowodowało to idealne spasowanie zębatek kół biegów z zębatkami bębna big_smile. Wcześniej koło I biegu nie dotykało całą powierzchnią zębatek bębna (były trochę przesunięte względem siebie).

Share

6

Odp: nr 18

tez to zauwarzyłem ale nie zdrzyłem tego zmodyfikowac bo zebaka pierwszego biegu zjechała sie choc luz sprawdzałem co jazde teraz musze kupic nową

Share