51

Odp: Radio, odbiornik i serwa

Orczyki byly razem z serwami w komplecie, jedyne co to orczyk i adapter na serwo od hamulca/gazu byl wczesniej. Ja obcialem od dwustronnego orczyka jedno ramie a w drugim ramieniu rozwiercilem otworek tak jak sugerowali w gazecie.

Share

52

Odp: Radio, odbiornik i serwa

no to dobrze zrobiłem! dzieki

http://szyszek_86.w.interia.pl/radiocontrol.jpg

RADIOCONTROL IS COOL

Share

53

Odp: Radio, odbiornik i serwa

Ja niestety chyba mam problem z odbirnikiem, może z nadajnikiem nie wiem na pewno. Od początku nadajnik buczy czasem głośniej czasem ciszej. A pozatym obojętnie jakie serwo podłączę do kanału CH1 to porusza się skokami jakby nie mogło się zdecytować w którą stronę. Serwo podłączone do CH2 działa poprawnie jednak podryguje kiedy pracuje CH1. Nie znam się na takiej kalasy sprzęcie ale wydaje mi się że niejest ok. Czy wiecie gdzie to teraz reklamować w wydawnictwie czy u producenta? Serwa są ok problem będzie ze sterowaniem.

Share

54 (edytowany przez szyszek7 2007-01-15 08:27:30)

Odp: Radio, odbiornik i serwa

a robisz wszystko tak ja zalecają??

Najpierw Nadajnik później odbiornik???

Jeśli tak to czy robisz to w domu??? w domu możesz mić różnego rodzaju zaklucenia! Sprubuj wyjść na dwór i może problem sam zniknie! Widzę że jesteśmy tak samo zaawansowani w te sprzęty ale troche czytałem i takie coś może poprostu być powodem!

Pozdrawiam

http://szyszek_86.w.interia.pl/radiocontrol.jpg

RADIOCONTROL IS COOL

Share

55

Odp: Radio, odbiornik i serwa