1 (edytowany przez J@kubUNIT 2007-08-21 19:35:41)

Temat: Fabryczne ustawienia gaźnika tu...

Po cierpliwym czekaniu (30 dni) dotarł do mnie zamówiony gaźnik, więc pomyślałem że skoro dużo osób pyta jak mniej więcej ustawić gaźnik to napiszę jak mniej więcej ustawić fabrycznie śróbki gaźnika. Powody są różne od "pożyczania auta kolegom", po młodsze rodzeŃstwo. Ok więc tak:

1. Iglica:

Sróbkę wkręcamy do tego momentu aż frez (to ta górna scięta część śróbki) śróbki będzie wystawał w połowie po za "obudowę" iglicy.

2. Śróba regulacji biegu jałowego (to ta ze sprężynką):

Śróbkę wkręcamy do momentu gdy od strony wewnętrznej śróbki do obudowy gaźnika będzie odległość 4mm.

3. Śróba regulacji niskich obrotów:

Śróbkę tę wkręcamy bąć wykręcamy do momentu gdy frez (co to to pisałem wyżej) wystaje w całości po za wew. część przepustnicy, a rowek wewnątrz śróbki znajduje się pionowo na "zamkniętej" przepustnicy.

Uff. no to chyba tyle.

PS. Jak opracuję jakąś grafikę obrazującą to podam niżej linki.

A i jeszcze jedno wszystkie rowki śróbek mają być poziomo w stosunku do modelu.

Pozdrawiam.

Share

2

Odp: Fabryczne ustawienia gaźnika tu...

super! jak bym był tutaj modem to bym to przykleił.

Share

3

Odp: Fabryczne ustawienia gaźnika tu...

siemka super by było jak byś podał w obrotach, ile i jaką iglicę odkręcć od wkręcenia na maxa, czyli wkrecamy iglicę wysokich do koŃca i odkręcamy tyle i tyle obrotów i tak samo z iglica od wolnych bo wizualnie to wiesz hehe różnie to może być a najlepiej podaj do siebie jakiś kontakt to sie odezwe pozdro

Share

4

Odp: Fabryczne ustawienia gaźnika tu...

Moje gg 7142078 a może jak znajde troche czasu wolnego w tygodniu to tak zrobie na podstawie mojego starego gaźnika pozdrawiam.

Share