Temat: kaper [Ofna Ultra Lx Comp II]
[zdjecie bedzie gdy rozwiaze problem z aparatem]
INFORMACJE
Model: Ofna Ultra Lx Comp II
Karoseria: Ofna Ultra Lx Comp II
Aparatura: Standard OFNA 2CH AM 27.255MHz
Silnik: Force .26 4,3ccm 2,41KM 38.000obr/min
Świeca: Rossi R6
Wydech: Oryginalny
Napęd: 4WD
Waga: ok. 3,3kg
Felgi: Oryginalne Dwunastoramienne, białe
Opony: Oryginalne OFNA BONES
Serwa:
*kierujące: BlueBird BMS-630MG 14.6kg/0.17s/6.0V (miało być BMS-620MG [10.6kg/0.13s/6.0V] ale nie było w magazynie)
*gaz/hamulec: Standard OFNA (Futaba S3003 3,2kg@4.8V)
Zasilanie:
*nadajnik: 8xSanyo AA 2700mAh
*odbiornik: 5xSanyo AA 2700mAh (pakiet robiony własnoręcznie - 6.0V)
*grzałka: Panasonic R20 NI-CD 4800 mAh
Paliwo: Big Bang 20%
Olej do amortyzatorów: Schumacher 45WT
ARO: Protech DAYTONA (jonker)
AFO: OFNA AFO
Zmiany:
-wymiana oleju w amorkach z mineralnego na silikonowy
-zmiana serwa na mocniesze
-dyfry zalane przód/central/tył 5000/10000/5000
-wymiana szarpanki na roto + shaft
Plany:
Przystosowanie do zawodów EMP:
-nowy silnik: S.H .21 PT007-1 lub S.H .21 PT2004XB1 zależy od ceny
-nowy wydech S.H SA215FS
-mniejszy bak z 145ml na przepisowe 125ml
-wymiana oleju w amortyzatorach z 45WT na ok30-35
-wymiana serwa gazu BlueBird BMS-621MG (7.2kg/0.10s/6.0V) lub BMS-631MG (6.2kg/0.08s/6.0V)
GS CL-1 PRO Team Kit Brushless Turnigy 2400kV + HK150A
Asso TC5R + Novak XBR 8.5T