PRAWY TYLNY AMORTYZATOR
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
RCT → Posty przez Radiocontrol
PRAWY TYLNY AMORTYZATOR
WSPORNIK ZAWIESZENIA TYLNEGO ORAZ WSPORNIKA NADWOZIA
Kolejna faza montażu
KOŁO ZĘBATE
SKRZYNIA BIEGÓW
OBUDOWA SKRZYNI BIEGÓW
DYFERENCJAŁ
UCHWYTY PRZEGUBU
MONTAŻ KOŁA
LEWY TYLNY NAPĘD
Co ile pami
Za
Dostałem paczkę następne części dzisiaj zmontowałem jak będziesz chciał mogę fotkę wysłać jak mam rozwiązany napęd i gdzie będzie silnik ale nie mam jeszcze na stałe przymocowanego jak coś podaj e-mail
Oto następny samochód do składnia: i3.ebayimg.com/06/i/000/ag/57/ae58_1.JPG
i19.ebayimg.com/03/i/000/ag/57/c4b4_1.JPG
Ferrari 360
skala 1:5
silnik poj.22,5 cc
Wydawca deagostini
Jak usunąć naklejki nie które są już lekko porysowane a chcę przykleić nowe .
A nie mogę ich usunąć. POmoCY
Jak dla mnie 3 najlepszy ale to tylko dla mnie ;P
Czy ja mówiłem o paru rzeczach ?? chyba coś się ci pomyliło
Ja coś robie w przeciwieŃstwie do innych .
MONTAŻ KOŁA
Osadzanie opony na feldze
Razem z tym numerem otrzymujesz dziesięcioszprychową felgę i oponę – teraz dysponujesz już częściami potrzebnymi do złożenia trzech kół. W tym zeszycie przeczytasz, jak prawidłowo osadzić opony na felgach tak, by zapewnić ich optymalną wydajność w każdych warunkach.
Felga i Opona
Opona.
Dziesięcioszprychowa felga.
REZULTAT:
PRAWY TYLNY NAPęD
Krótka półoś tylnego koła z wieŃcem i półoś napędu
Części, które otrzymujesz z tym numerem, są pierwszymi elementami układu przeniesienia napędu. Półoś napędowa przekazuje za pomocą dyferencjału ruch silnika na półoś krótką tylnego koła z wieŃcem, obracając śrubę sześciokątną, do której przymocujesz koło.
Półoś krótka tylnego koła z wieŃcem i półoś napędu
Półoś krótka tylnego koła z wieŃcem.
Półoś napędu 5,8 x 48,5 mm.
Nakrętka czopa.
Śruba sześciokątna.
SworzeŃ.
REZULTAT:
LEWA PIASTA TYLNEGO KOŁA
KoŃczymy montaż podpory tylnej osi
Razem z tym numerem otrzymujesz lewą piastę tylnego koła, dwa łożyska o oś. Dzięki tym elementom zakoŃczysz montaż układu zawieszenia tylnych kół. Piasta, połączona z dolnym wahaczem, czyli ramieniem zawieszenia, będzie teraz poruszać się razem z zawieszeniem.
Lewa piasta tylnego zawieszenia
Piasta tylnego koła.
Łożyska 5 x 10 x4 mm.
Dolna oś przegubu piasty.
REZULTAT:
Ale elektroniki jest więcej w samochodach elektrycznych nisz w spalinowych silniki regulatory
PRAWA PIASTA TYLNEGO KOŁA
Montaż podpory osi prawego tylnego koła
Części, które otrzymujesz razem z tym numerem, umożliwią ci kontynuowanie składania tylnego zawieszenia. Prawa piasta tylnego koła ma dwa łożyska, w które wchodzi trzpieŃ mocujący koło. Piasta jest połączona z dolnym wahaczem metalową osią, która pozwala mu na ruch razem z zawieszeniem.
Prawa piasta tylnego zawieszenia
Piasta tylnego koła.
Łożyska 5 x 10 x4 mm.
Dolna oś przegubu piasty.
REZULTAT:
LEWY TYLNY WAHACZ
Kontynuujemy składanie tylnego zawieszenia
Części, które otrzymujesz z tym numerem, pozwolą ci połączyć lewe dolne ramię zawieszenia – wahacz - zamontowanymi na podwoziu wspornikami. Użyjesz do tego metalowego sworznia, który umożliwia wahaczowi ruch w górę i w dół.
Lewy tylny wahacz i wsporniki zawieszenia
Wahacz.
Oś przegubu wahacza.
Blachowkręty 2,9 x 9,5 mm
REZULTAT:
PRAWY TYLNY WAHACZ
Zaczynamy składanie tylnego zawieszenia
Dzięki częściom, które otrzymałeś z tym numerem, możesz rozpocząć montaż tylnej części twojego subaru. Prawe dolne ramię zawieszenia, zwane wahaczem, łatwo połączysz z podwoziem, wykorzystując uchwyty i oś przegubu.
Prawy tylny wahacz i wspornik zawieszenia
Wahacz.
Uchwyty osi przegubu wahacza.
Oś przegubu wahacza.
Blachowkręty 2,9 x 9,5 mm
REZULTAT
ZESPÓŁ DR¡ŻKA KIEROWNICZEGO
Instalowanie mechanizmu kierowniczego
Części, które otrzymujesz razem z tym numerem, składają się na mechanizm kierowniczy twojego subaru. System drążków i uchwytów umożliwia połączenie orczyka serwa i zamianę jego obrotu na skręt kół poprzez przeniesienie ruchu na zwrotnice. Dzięki temu można także właściwie ustawić zbieżność kół.
Układ kierowniczy
Uchwyty przegubu kulowego.
Przeguby kulowe.
Drążki kierownicze 2,3 x 40 mm
Złącze (ochraniacz) serwa kierowniczego.
Złącze (ochraniacz) serwa kierownicy.
REZULTAT:
RCT → Posty przez Radiocontrol
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc
Theme Hydrogen by Kushi