26

(1 odpowiedzi, napisanych Ferrari F2005 - Kolekcja De Agostini)

z kluczem naprawde sie postarali. Jest o niebo lepszy niż ten z RCT BMW GTR

27

(10 odpowiedzi, napisanych Tuning)

a w f2005 tłumiczek będzie skierowany w tył auta:) (pewnie celem dociązenia tylnej ośki)

28

(30 odpowiedzi, napisanych Akcesoria)

fabis bo tak jest podane na stronie salvata tam jest spis wszystkich numerów. Jesli chodzi o podgrzewacz to wydaje mi się ze jest tam R20

29

(7 odpowiedzi, napisanych NA lUziE)

hmm nie widziałem tego w montażu, chyba ze admin wczesniej dał to tutaj

30

(5 odpowiedzi, napisanych NA lUziE)

hehe dobre jestem pod wrazeniem

31

(2 odpowiedzi, napisanych Ferrari F2005 - Kolekcja De Agostini)

Wraz z numerem pierwszym dostajemy  felge oraz przedni spiler wiec sobie raczej nie poskładamy(jedynie skręcamy malutki spoilerek z duzym). Mozemy za to przyglądnąć sie blizej tym elementom.
http://www.ferrarif2005.webpark.pl/1.jpg
Powyżej fotografie prezentują skrzydło przednie od przeodu i od spodu. Mozna zaóważyć otwory, które pozwolą na przymocowanie do do przeodu pojazdu
http://www.ferrarif2005.webpark.pl/2.jpg
Stożkowy kształt felgi umozliwia dokładne umocowanie opony

32

(9 odpowiedzi, napisanych Radiocontrol Tuning - Kolekcja Hachette)

joe_zavala dzięki temu odpalasz silnik a wiec wkładasz tam baterie zakładasz na swiece i ciągniesz starter az Ci odpali silnik. poprostu dzięki temu świeca zaczyna Ci się rzazyć

Dane techniczne modelu
- Skala                          1:8
- Długość                       568 mm
- Szerokość                   235 mm
- Rozstaw osi                 373 mm
- Silnik                          Kyosho GX 15 uruchamiany szarpnięciem
- Pojemność skokowa     2,5 cm3
- Zbiornik paliwa            75 cm3
- Napęd                         na tylne koła
- Napęd                         pasowy
- Mechanizm różnicowy   tylny
- Hamulec                      tarczowy
- Zawieszenie                 niezależne z podwójnymi wahaczami
- Amortyzatory               olejowe

Informacje wydawnicze
Przewidywana objętość kolekcji: 100 numerów.
Model Ferrari F2005 - replika bolidu Schumachera - przeznaczony do samodzielnej konstrukcji i zdalnego sterowania.
To prawdziwy klejnot mechaniki precyzyjnej, wykonany z dbałością o najdrobniejsze detale na licencji Ferrari - z prawem wyłączności dla De Agostini - przez renomowaną firmę Kyosho.

Silnik spalinowy o pojemności 2,5 cm3, z zapłonem iskrowym, hamulce tarczowe, zawieszenie niezależne, napęd pasowy...
Dzięki tym cechom model może osiągać imponującą prędkość i przyspieszenie, a pojazd nadal doskonale trzyma się drogi.
W trakcie edycji dostaniesz dwie karoserie: jedną „pokazową", dopracowaną w najdrobniejszych szczegółach i już pomalowaną; drugą „do jazdy", która posłuży do sprawdzenia się w pasjonującej jeździe modelem Ferrari.

http://www.f2005.pl/foto/numer/h_1.jpg

34

(19 odpowiedzi, napisanych Ciekawe modele)

cholender ehh ostanio wyszło kilka nowych ciekawych pozycji modelarskich i bądź tu mądry co zbierać. Ten starek tez mnie kusi ale cholender zbierać RTC, F2005 i teraz statek hmm niezła sumka na miesiąc wychodzi:) Jaka normalna cena numeru będzie?

35

(22 odpowiedzi, napisanych Archiwum)

mozesz mi dać F2005 z razcji ze zaczełem sibe w to bawić. Ostanio troszke mało czasu ale egzaminy w szkole(cholerka 3 do tyłu)

36

(19 odpowiedzi, napisanych Ciekawe modele)

ok dzisiaj usiąde u uzupełnie dział. BMW dlaczego mi drugi model? hmm z laską chce sie troche pościgać:) a tak powaznie jakość, dbałość o szczegoły tego medelu jest naprawde bardzo duzo. Zakup sobie pierwszy nr i sie przekonasz to tylko 10 zł

37

(19 odpowiedzi, napisanych Ciekawe modele)

Quadric masz racje teraz widze w gazetce jest napisane drobnym drukiem ze przewidywana edycja to 100 numerów. Ja się podejmuje zbierania:) wiec jesli masz siły i ochote mozesz załozyć podział odnosnie tego modelu a ja będe mogł uzupełniać . Jesli chodzi o samą gazetke powiem ze jest ciekawsza niz w RCT. Zobaczymy jak będzie w kolejnych numerach
ps
pierwszy nr kosztuje 9,99. Co ciekawe silnik dostaniemy w pierwszych numerach juz jakoś od 5 numeru bo będzie głowica

38

(19 odpowiedzi, napisanych Ciekawe modele)

Witam
własnie zakupiłem pierwszy numer Ferrari F2005. Bardzo ciekawie zapowiada się ten model.  Będzie 77 numerów. Model jest repliką F2005 na którego  ma wyłaczność De Agostini i Kyosho. W pierwszym nr dostajemy
1 Skrzydło przednie
2 Arkusz naklejek
3 Felga
Podaje dane techniczne modelu
Skala 1:8
Długość 568mm
Szerokość 235mm
Rozstaw osi 373
Silnik Kyosho GX15
Pojemność skokowa 2,5cm3
Zbiornik paliwa 75cm3
napęd na tylne koła
napęd pasowy
mechanizm różnicowy tylny
hamulec tarczowy
zawieszenie niezalezne z podwojnymi wachaczami
amory olejowe

39

(24 odpowiedzi, napisanych Radiocontrol Tuning - Kolekcja Hachette)

nio własnie bmw do roboty w koŃcu to twoj dział:)

40

(24 odpowiedzi, napisanych Radiocontrol Tuning - Kolekcja Hachette)

a ja jutro ide do kiosku sie zapytać oco chodzi z tym modelem

41

(24 odpowiedzi, napisanych Radiocontrol Tuning - Kolekcja Hachette)

jak sie nazwya ta gazetka?

42

(3 odpowiedzi, napisanych Układ zawieszenia)

tak kiedyś była dana jedna wiecej z tego co pamiętam

43

(12 odpowiedzi, napisanych Radiocontrol Tuning - Kolekcja Hachette)

panowie a mozna to tymczasowego smaowania zastosować oliwe taką jak do maszyn do szycia bo mam akurat przed sobą takową

44

(12 odpowiedzi, napisanych Radiocontrol Tuning - Kolekcja Hachette)

witam
i pokazał sie nr 72 a w nim
starter silnika oraz wkręty
to na tyle:)
miłego skladania. pozdrawiam

45

(17 odpowiedzi, napisanych Radiocontrol Tuning - Kolekcja Hachette)

bmw a po co Ci olej, nie masz jakiegoś silnikowego w domu?

46

(11 odpowiedzi, napisanych Silnik)

a moze odwotnie tłok z korbowodem wkładał(chodzi o wycięcie na korbowodzie i dlatego nie weszło) nie wiem czy to miało by jakieś znaczenie bo u siebie nie sprawdzałem gdyż mam juz wszystko skręcone a rozkręcać juz nie będe

47

(7 odpowiedzi, napisanych Silnik)

rwojtek pisz w jednym poscie a nie w dwoch dokłądnie oto samo pytasz

48

(11 odpowiedzi, napisanych Silnik)

ehhh ale przecież tam jest powłoka galwanizowana która ma za zadanie nadawać poślizg(coś jak panewki w aucie normalnych rozmiarów) wraz z olejem w paliwie jak ją porysowałeś to wydaje mi się ze silnik nie pochodzi zbyt długo:( do tego pomysł z młotkiem jak waliłeś młotkiem w korbowod by wszedł na wał to przypadkiem nie zmieniłeś samego wywazenia tego wału. Przy silniku nie mozna nic robić na siłe niestety

49

(14 odpowiedzi, napisanych Radiocontrol Tuning - Kolekcja Hachette)

tteessaaa "profesjonalny" klucz jest dawany wraz z zestawem do sterowania tak samo jak kilka innych gadzetów np butelka do dozowania paliwa. Czy ten klucz jest tak profesjonalny hmm kwestia gustu

50

(14 odpowiedzi, napisanych Radiocontrol Tuning - Kolekcja Hachette)

to normalne zachowanie się silnika powinno tak być i nie kręć tak na sucho tym tłokiem bo mozesz zniszczyc powłoke wenątrz cylindra która jest galwanizowana i musi zostać dotarta odpowiednią mieszanką paliwa