1

(3 odpowiedzi, napisanych Elektronika)

przyczyną,objawami w/w tych awarii są połamane wyłamane koła zębate w przekładni serwa albo zasłabe baterje

2

(19 odpowiedzi, napisanych Silnik)

ja spróbuję a więc tak, weż gażnik ,zdejmij filtr powietrza ,śrubę reg. biegu jałowego ustaw tak aby na przepustnicy było rozchylenie przerwa ok 1mm,załuż filtr powietrza ,śrubę reg.iglicy wkręć a następnie 2 i 1\2 obrotu wykręć ,dmuchnij w wydech aż paliwo dojdzie do gażnika załóż grzałkę i odpal,po chwili zdejmij grzałkę obroty mogą lekko spaść jak śilnik się nagrzeje możesz wyregulować śrubę niskich obrotów

3

(9 odpowiedzi, napisanych Elektronika)

acmoos technisport v40 czy am\fm wybybór należy do ciebie w zestawie masz koszyk odbiornik i serwo as-160 1szt. na gaz chamulec drugie serwo blue-bird bms 621mg szybkie na skręt ale wymaga małej korekty słupka w ramce trzeba go lekko przegiąć na ciepło smile

4

(9 odpowiedzi, napisanych Elektronika)

ja polecam aparature  do sterowania acmos (pistoletowa apka dp samochodów i łodzi daje precyzyjnie kontrolować wychylenia serw. zdjęcie dałem w galerii) i oprzyżądowanie całego modelu zakupiłem w http://www.rcwroblik.pl/aparatury,0.html pasuje bez problemu w zestawie masz jedno serwo a więc na gaz \hamulec ,trzeba dokupić drugie ,serwo na skręt najlepiej szybkie i mocne i na metalowychy zębatkach ułożyskowane np.polecam sam zamontowałem blue-bird  za 89zł ,fajne jest ponieważ ma przezroczystom obudowe i łatwo je zdiagnozować smile

5

(9 odpowiedzi, napisanych Silnik)

jak chcesz się pobawić w reg. sprzęgła co mamy to dwa sposoby przychodzą mi do głowy : wymiana sprężyny na słabszą lub dociążenie wachników

6

(3 odpowiedzi, napisanych Tuning)

zmontował ktoś może zestaw kółek do driftowania ,pierwszy zestaw opon powoli dogorywa i myślałem tak sobie aby na te fele wcisnąć zamiast opon pocięte rurki pcv zamiast opon  ,co myślicie ,możę jakieś podpowiedzi?

7

(9 odpowiedzi, napisanych Silnik)

no właśnie mówie, tak samo jak drugi bieg tylko tam zapatka jest regulowana i łapie na sztywno,a wachniki sprzęgła nie mają regulacji ewentualnie można zamontować inną sprężyne ,chociaż widziałem sportowe sprzęgła do modeli ,gdzie można reg.moment po przez zmiane spręzynek są specjalne różne miękie średnie i twarde odpowiednik naszej, jak u nas ,sprzęgło się załancza dopiero jak wejdzie na obroty ,jest spoko mocno sportowo smile

8

(9 odpowiedzi, napisanych Silnik)

regulacji sprzęgła nasz model nie posiada ,sprężyna ściskająca nasze wachniki sprzęgła jest ściskana przez sprężynę i to ona odpowiada za załanczanie i rozłanczanie napędu poprzez siłę odśrodkową , słabsza sprężyna spowodowała by szybsze załanczanie

9

(11 odpowiedzi, napisanych Akcesoria)

kupując komplet ładowarke i grzałke razem dyche taniej

10

(11 odpowiedzi, napisanych Akcesoria)

ładowarka +/- 35 zł grzałka z aku i wskażnikiem naładowania 45 zł w sumie 70zł cały zestaw

http://www.rcwroblik.pl/klipsy_grzalki,0.html

11

(19 odpowiedzi, napisanych Silnik)

obawiam się że zakup samej przepustnicy będzie mało realny do zrealizowania,jeśli nowy gażnik ,to szukaj do pojemności 2,11cm3 i zmież średnice mocowania i sposób montażu ,ale myśle że da się to napraić :)ps.najtaniej z wydawnictwa gazetki

12

(19 odpowiedzi, napisanych Silnik)

przyszła mi jeszcze jedndna myśl może być tak że mały kawałek ktury się ukruszył  w naj gorszym wypatku ,pewnie tylko się wyrobił ,mogł wpaśc do silnika jeśli zobaczysz spory ubytek materiału lepiej sprawdz motor:(

13

(11 odpowiedzi, napisanych Akcesoria)

napraw grzałkę ,jak wkładasz baterie to jest zwarcie ,a obwód ma zamykać świeca,sprawdz izolacje przewodó lub wyściułke izolacyjnom

14

(11 odpowiedzi, napisanych Akcesoria)

tak uszkodzona, masz zwarcie sad

15

(19 odpowiedzi, napisanych Silnik)

zdemontuj gażnik z samochodu wyczyszć  go i zdemontuj przepustnice ,podejrzewam że tam jest awaria spowodowana przez serwo które mocno dociskalo plus sprężyna równa się duża siła podczas chamowania która ścieła ten element na przepustnicy i dlatego całkiem się zamyka co do gąśnięcia wyreguluj potem gazior a jak to nie pomoże zmieŃ swiece ,powoli i  cierpliwie

16

(3 odpowiedzi, napisanych Tuning)

namierzył może ktoś sklep z częściami do tuningu naszego auta np. brakuje mi tego stabilizatora który mógł by być w nr.100 widziałem też aluminiowe zwrotnice napinacz paska itp.? thunder tiger wypuścił te elementy tylko gdzie je nabyć ,najszybciej wydaje mi się że w Niemczech?

17

(9 odpowiedzi, napisanych Nadwozie)

patrze na zdjęcie i mam wrażenie że słupki karoserii tylnie są zakrutkie albo tył jest obniżony na maksa?

18

(12 odpowiedzi, napisanych Akcesoria)

Dokładnie szkoda kasy na te śmieci  ,zwykłe nie za duże nożyczki i zwykły cyrkiel z dwoma igłami plus wiertło 5mm smile jak ktoś ma zdolności manualne to i papier ścierny nawet nie będzie potrzebny

19

(4 odpowiedzi, napisanych Silnik)

przy zbyt wysokiej temp. przez dłuższy noment można przytrzeć silniczek ,zbyt wysoka temp. równa się za duża rozszerzalność metalu ,dochodzi jeszcze pogorszenie właściwości smarnych oleju np. zbyt szybko się spala olej {mocno zanieczyszczony filtr powietrza żle nasączony ,zła wentylacja użebrowania głowicy,też jest przyczynom za tarć motoru),do naprawy potrzeba nową tuleje z tłokiem i korbowodem- najlepiej i docieramy od nowa ,lepiej za w czasu wymienić cały zestaw jak się przytrze (widoczne jest to uszkodzenie po wymontowaniu z silnika tłoka i ocenie jego stanu jak i tuleji czy nie ma na nich głębokich zarysowaŃ    ..(silnik żle pali ma słabą kompresje) ,ponieważ jak się porządnie zatrze to potrafi osiągać taką temp. że potrafi tłok z tulejom  się zespawać razem , a wtedy jest katastrofa albo zgaśnie i już nigdy się nie obróci albo gorzej  stanie nagle na wysokich obrotach i urwie się korbowód i zacznie wirować i patroszyć nasz blok silnika ,może nawet pęknąć eksplodować cały silnik smile    .... (ale czop na wale na który wchodzi główka korbowodu nie posiada łożyska i musi się na nowo ułożyć , a więc nie jest już  jak nowy  można śmiało z dwa ,trzy razy robić taką kapitalkę silnika) smile

20

(12 odpowiedzi, napisanych Silnik)

a nie łatwiej odpalać silnik rozrusznikiem po przez koło zamachowe  ,od spodu jest  specjalne wycięcie w płycie ,a szarpak awaryjnie niech zostanie .

21

(14 odpowiedzi, napisanych Nadwozie)

Zgadzam sie naklejki powinny być dane a nie tak .... ,szkoda że nie będzie tych dodatkowych nr. ładowarki do radia i aku mobila stabilizatora  zębatek przełożenia  itd.

22

(11 odpowiedzi, napisanych Nadwozie)

Podczas malowania karoseri od środka ,używamy spreyu lub aerografu tak czy tak część farby nie trafia na docelowy element i krąży w powietrzu i może osiąść na zewnętrznej części karoseri (powstanie morka)i folia zabezpiecza przed tym wypadkiem ponato chroni ją przed zarysowaniami podczas wycinania i malowania.Malująć karoserie od środka na jeden kolor nie musisz się martwić zaciekami gdyż po nałożeniu kilku warstw i zerwaniu foli i tak będzie piękny połysk miała (to tak jak z malowaniem na szkle)pamiętaj tylko aby obklejić zasłonić szyby od środka :)a jak ci troche podcieknie pod plaster zasłaniający szyby ,to i tak to zasłoni naklejka z obramówkom szyb smile

23

(4 odpowiedzi, napisanych Zawody)

zajefany filmik ,fajne kadry z kamerom zamontowaną w samochodzie - to tak jak byśmy jechali w środku smile

24

(18 odpowiedzi, napisanych Silnik)

smile ciekawe kto pierwszy z nas zaliczy dach lub dzwona i cały ten nasz jeżdzący majstersztyk szlak trafi na 90 kawałków smile

25

(15 odpowiedzi, napisanych Radiocontrol Tuning - Kolekcja Hachette)

jest 4-5 mm nad kołem zębatym ,ale druciane oczko musi zawijać sie od dołu do góry