Ten samochod nie jest moze modelem z najwyzszej polki, ale nie aspiruje tez do taniego badziewia. Mozna by go spokojnie zakwalifikowac powyzej przecietnej. Ja nad swoimi dyferami popracowalem papierem - nad jednym wiecej, nad drugim mniej i uwazam ze chodza identycznie, nie maja luzow, nie przycinaja sie itp. Na pewno daleko przekroczylem zakres czynnosci opisany w gazecie i pewnie nie raz bedzie to trzeba robic podczes montazu. Inna sprawa ze taki dyfer dopiero jak popracuje troche to sie jeszcze ulozy i dotrze.
Co sie zas tyczy wykorzystania modelu, to pewnie - do jazdy po parkingu to te dyferencjaly mozna nawet suche zostawic - jakis czas wytrzymaja ;] Ale na dluzsza mete jesli ktos bedzie chcial troche wiecej autkiem wyczyniac to i tak czeka go dobor smaru - od tego bedzie miedzy innymi zalezala zmiana charakterystki pojazdu (nad i podsterownosc), wytrzymalosc, zuzycie opon, mozliwosc pokonywania bardziej skomplikowanych torow albo zabawy w drifting itp itd.
Ja sobie zakupilem profilaktycznie za grosze dodatkowo numery 1-3 radiocontrol na allegro, mam zapasowy dyfer, kolko, amorek i lozyska za 30pln i mysle czy sobie jeszcze jednego takiego kompletu nie sprawic jak bedzie okazja - to wlasnie na wypadek jakby mi sie mial dyferek rozsypac.