Temat: Numer 58 released ;]
Numer 58 jest juz w kioskach. Pokazna lista czesci dostarczanych w tym numerze:
1. Sprezyny tylnych amortyzatorow
2. Dolne prowadnice amortyzatorow
3. Gorne prowadnice amortyzatorow
4. Pierscienie redukcyjne o grubosci 1 mm
5. Pierscienie redukcyjne o grubosci 2 mm
6. Pierscienie redukcyjne o grubosci 3 mm
7. Pierscienie redukcyjne o grubosci 5 mm
A tutaj model w calej okazalosci po kompletnym zmontowaniu zawieszenia.\n\nTIP: popychajac model i ciagnac odpowiednio za ciegno skretu mozemy juz smigac. Nalezy przy tym pamietac o wydawaniu glosnego ''bruuuuuuuum'' otworem paszczowym.
Tylne zawieszenie w komplecie - wisi na dwoch amorach z wbitymi podkladkami 5mm.
Moje uwagi:
Zainstalowalem zupelnie inaczej amortyzatory i dobralem inne podkladki niz te ktore proponuja w gazecie. Zrobilem tak dlatego, ze na proponowanych w gazecie ustawieniach dupa samochodu jest nizej niz przod. Przy moim ustawieniu przod jest o milimetr nizej niz dupa co pewnie sie wyrowna po zalozeniu silnika i osprzetu.
Wspominalem juz wczesniej w ktoryms poscie ze znalazlem manuala do modelu Thunder Tiger TS4N v2 ktory jest praktycznie identyczny jak nasz (rozni sie plytkami mocowan amortyzatorow - nasze mozna do niego dokupic jako opcje dodatkowa) - sposob ustawien tego modelu podaja tam zupelnie inaczej niz u nas! Np. w tlokach amortyzatorow dla ustawien standardowych kaza zrobic druga dziurke w miejscu do tego przygotowanym. Na tylne amortyzatory kaza zakladac jako standard podkladke 5mm+2mm a na przod WCALE. Wysokosc chassis od gleby z przodu jest zalecana na 5mm a z tylu na 6,5mm - to pewnie jak sie jezdzi po torze gladkim jak stol - ja ustawilem na ponad cm. Ogolnie mocno sie wkurzylem po przejzeniu tego manuala - raptem kilka stron czarno bialych, ale mozna sie z nich dowiedziec duzo wiecej o ustawianiu zawieszenia niz z tej durnej gazety dolaczanej do modelu w ktorym marnuja papier na zdjecia zakladania podkladek dystansowych czy kurs photoshopa dla opornych, ale waznych tematow nie poruszaja w ogole. Pewnie temat docierania silnika zostanie pominiety w ogole, zamiast tego dowiemy sie jak zrobic w photoshopie fajny banner z napisem "hachette wali Cie w dupe" i ustawic sobie jako tapete. A tak w ogole to wydalismy juz ponad 2264 PLN - za to mozna chyba kupic calkiem fajnego spaliniaka HPI NITRO 3 EVO z workiem akcesoriow, czesci zamiennych i paliwa na rok, no ale widzialy galy co braly... hehe tym o to milym akcentem koncze swoje wypociny, stawiam moj model na podlodze i przy wydawaniu dzwiekow 'bruuum bruuuum' robie sobie kolka po salonie