1

Temat: Ustawienie popychaczy gazu i hamulca

w numerze 86 dostalśmy podstawę silnika, więc złożyłem wszystko pięknie do kupy (było trochę mocowania się z ramką montażową radia). Problem jest z ustawieniem popychacza hamulca. nie wiem jak u was, ale u mnie popychacz dotyka śruby regulacyjnej gaźnika (bardzo delikatnie, ale jednak dotyka). Próbowałem przekładki na drugie oczko orczyka ale to nic nie zmienia. Jak to wyglądało u was? Może ktoś wrzuci dokładniejsze fotki?

Share

2

Odp: Ustawienie popychaczy gazu i hamulca

Mam dokładnie ten sam problem , obciera albo jak zmniejszam długość ramienia na dzwigni na tarczy to słabo hamuje myślę nad przegięciem tego popychacza i wyprofilować go tak aby łukiem omijał śrubę reg.gaznika sad  musze jeszcze pomyśleć

Share

3

Odp: Ustawienie popychaczy gazu i hamulca

u kolegi identycznie... moze to tak ma byc?

Share

4

Odp: Ustawienie popychaczy gazu i hamulca

Chyba jednak nie ponieważ na stronie Thunder Tiger nasz silniczek jest prezentowany z odwróconym gaźnikiem. Ja tak sobie mysle że ten silnik jest przeznaczony do napędzania modeli gdzie silnik jest ustawiony przodem do kierunku jazdy tak jak jest to w modelach HPI np. MT2 18SS+ a gdy wydawnictwo "zaprojektowało" model wyszło że cięgno gazu ma wypaść akurat po drugiej stronie i odwrócili gaźnik.

Share

5 (edytowany przez b@d 2007-08-14 07:04:50)

Odp: Ustawienie popychaczy gazu i hamulca

Jak się dobrze przyjrzeć dołączonemu filmowi DVD w części: "Mechanizm gazu i hamulca" to popychacz hamulca wygięty jest mniej więcej w takiej pozycji:
           ______
_____/

Share