Temat: Luz przy amortyzatorze

Spotkałem się z pytaniami odnośnie tego, że przy złożeniu amortyzatora i wyciągniętym tłoczysku .. sprężyna luźno lata.... cóż .. tak ma być.. a na potwierdzenie pokaże korespondencję z działem techniczym:



----- Original Message -----
From: Quadmachine
To: BMW M3 GTR -Hachette-Livre
Sent: Sunday, September 11, 2005 5:37 PM
Subject: amortyzator - problemy ze sprężyną



Witam ponownie...


Cóż, zabrałem się w koŃcu za złożenie amortyzatora i napotkałem problemy ze,.... sprężyną. Tzn nie wiem czy to problem czy nie... ale wydaje mi się, że gdy wysuwam tłoczysko na maksymalną odległość i nakładam sprężynę poczym nakładam dolną prowadnice i ... tu jest problem... Sprężyna przy wysuniętym tłoczysku w ogóle nie dosięga do prowadnic.. jest luz około pól centrymetra.. Aby prowadnica dociskała do sprężyny muszę wcisnąć tłoczysko do środka.. Czy to tak ma być? Czy jest coś nie tak?
Mam nadzieję, że wytłumaczyłem mniej wiecej swój problem.

Pozdrawiam
Michał





OTO ODPOWIEDŹ:




Szanowny Panie,



Proszę się nie martwić, wszystko jest dobrze. Taki luz jest w dopuszczalny i tak jest we wszystkich modelach. W zestawie mam pan też „c” kształtne pierścienie regulacyjne. O różnych grubościach. Po ich założeniu sprężyna otrzyma napięcie wstępne. Po zainstalowaniu elementu w modelu, sprężyna i tak zostanie napięta od jego ciężaru. 

Dziękujemy za list i za zainteresowanie modelem Radiocontrol Tuning BMW M3 GTR.

Z poważaniem,
Serwis Techniczny BMW M3 GTR
Hachette Livre Polska