2 2007-01-27 14:06:55 (edytowany przez tteessaa 2007-01-27 14:49:01)
Odp: problem z tłokiem i cylindrem
tak ma być ,nie kręć na sucho , wpuść krople oleju do cylindra ,w górnum położeniu napotyka opór i tak jak by przyskakiwał-prawidłowo
Odp: problem z tłokiem i cylindrem
Jesteś tego pewien? Opór jest tak duży że nawet nie mam siły palcami tego przekręcić, więc w jaki sposób ten silnik będzie sam pracować - przecież zaraz się zatrze.
4 2007-01-27 15:14:15 (edytowany przez tteessaa 2007-01-27 15:16:31)
Odp: problem z tłokiem i cylindrem
palcami ciężko ale załuż alunminiowy dystans z nr.68 i sprubuj jeszcze raz ale NIE NA SUCHO,potem zdejmij głowice wytrzyj olej z denka cylindra ,daj nową krople i jeezcze raz złóż i obróć wałem ćut się ułoży( lub wał żle lub tuleja żle)
Odp: problem z tłokiem i cylindrem
Olej after-run. Ale ogolnie nie polecam nikomu krecenia tlokiem dopuki nie bedziemy w fazie uruchamiania silnika - mozna zaklinowac tlok w cylindrze i bedzie trzeba kombinowac ostro zeby go ruszyc a przy okazji mozna porysowac tlok/cylinder i rozwalic kompresje. Przed pierwszym uruchomieniem silnika trzeba czasami rozgrzac caly cylinder suszarka do > 50 stopni zeby dalo sie go obrocic.
Odp: problem z tłokiem i cylindrem
Mam problem z zamontowaniem tłoka na wał korbowy. Tulejka (chyba miedziana) w moim przypadku jest chyba zbyt małej średnicy ponieważ w żaden sposób nie mogę wcisnąć tłoka na wał (nawet młotek nie pomógł). Czy to normalne? Pisałem już 2x do serwisu ale odpowiedzi nie dostałem. Zatem wziąłem mały okrągły pilniczek i ją od środka lekko spiłowałem (aby można było z lekkim oporem ją wcisnąć na wał). Dodam, że próbowałem wcisnąć tłok na wał nawet przy wyjętych elementach z bloku. Czy to normalne?
pozdrawiam
Wojtek
Odp: problem z tłokiem i cylindrem
rwojtek pisz w jednym poscie a nie w dwoch dokłądnie oto samo pytasz