Zarejestruj się i dołącz do społeczności forum.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
ja jeszcze nie mam
P.S
Jednak ta Betty za duża i zajmuje bardzo dużo miejsca Lepiej jak by Borewicz odnalazł się
no ja już złożyłem i wszystko OK!!!
ps. BMW napisałem do Ciebie na gg odpisz jak będziesz
Ja jakaś godznk temu byłem w kiosku i kupiłem numery 69, 70, 71 i 72 trochi sie naskładałem ale żadnych dużych problemów nie miałem jak tam u was ze składaniem ?? fotki w galerii
ja też już założyłem od dawna nie używałem lepiszczy Mi wszystko super chodzi bo mam silnik nasmarowany
a jak nasmarowałeś?? tym after runem?? wlałeś poprostu troche czy co??
normalnie rozkręciłem i nasmarowałem trochę palcem trochę wlałem i działa super
ja taz nasmarowałem po prostu przekręcilem walem tak aby byl w dolnym martwym punkci i wlałem troszke oleju przez wylot spalin do wydechu i jeszcze troszke w miejsc mocowania gaznika na wał, póżniej zakręciłem kilka razy i wykręcilem świece jeszcze kilka razy i znowy wkręcilem silnik nasmarowany i działa super:)
Heh, ja przeplukalem caly silnik after-runem juz na samym poczatku tam gdzie go myc kazali, pozniej kazdy wsadzany element delikatnie after-runem zwilzalem wiec silniczek od samego poczatku chodzi elegancko i az milo czuc sprezanie.
panowie a mozna to tymczasowego smaowania zastosować oliwe taką jak do maszyn do szycia bo mam akurat przed sobą takową
nie wiadomo jak ten olej do maszyn zachowuje się w wysokich temp.+/- 100 i w ilu procentach się spala bez resztkowo (nagar).jak już to samochodowy
pewne jest to że olej do maszyn jest dobry jak sama nazwa wskazuje do maszyn a nie silników bo rzeczywiscie bo jego temperatura zapłonu jest duzo niższa od oleju silnikowego i spalanie jest niecałkowite wniosek po pierwsze zniszczysz swiece a po drugie bedziesz czyścił silnik z nagaru po trzecie najgorsze jezeli w silniku powstanie zgorzelina z nagaru to bank masz porysowany tłok i cylinder a co za tym idzie spadek kompresji i mocy oraz trudności w odpalaniu.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc
Theme Hydrogen by Kushi