Zarejestruj się i dołącz do społeczności forum.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
dajcie fotki silnika po tym nr.
bo mi się w kiosku zbierają numery z braku gotówki chwilowo!
koło zamachowe i sposób jego montażu na wale jest wręcz śmieszne i nie dorobione ,a trzymanie koła czymkolwiek jest bez sensu chyba że ktoś chce je pokancerować a więc uważajcie aby go nie uszkodzić w nr.68 w podkładce dystansowej jest mały otwór który służy do zablokowania wału przy dokręcaniu , możliwe jest też zerwanie sznurka szarpaka i aby tego uniknąć przed dociągnięciem nakrętki wyciągnijcie troche linki jako kątre do dociągnięcia koła zamachowego dobrze jest wykorzystać łożysko jedno kierunkowe a więc trzeba odkręcić szarpak wyjąć łozysko i obrucić je o 180 stopni i możemy wtedy przytrzymać wał bez ryzyka urwania linki
Widzieliscie to BMW przerobione na M5 w gazetce? zastanawia mnie jak oni to przerobili bo widać ze to jest E39(czyli dla nie wtajemniczonych stary model BMW serii 5) a przerobione zostało na E60 czyli nowy model. Troszke szpeci ten środek gdyż całe pochodzi z modelu E39
Widzieliscie to BMW przerobione na M5 w gazetce? zastanawia mnie jak oni to przerobili bo widać ze to jest E39(czyli dla nie wtajemniczonych stary model BMW serii 5) a przerobione zostało na E60 czyli nowy model. Troszke szpeci ten środek gdyż całe pochodzi z modelu E39
Może podasz jakieś linki do fotek ?
ORZECH czytać nie umiesz??:D bicer napisał "widzieliście to BMW przerobione na M5 w gazetce" Pozdro.
ORZECH czytać nie umiesz??:D bicer napisał "widzieliście to BMW przerobione na M5 w gazetce" Pozdro.
Aaaa sorka - coś nie doczytałem
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc
Theme Hydrogen by Kushi