Zarejestruj się i dołącz do społeczności forum.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Eee tam w plecy. W metalowe kółko.
Swoją drogą to szkoda, że wydawnictwo jeszcze bardziej nie rozdrobniło tego BMW i za 40zł (o przepraszam 39,90) nie sprzedaje pojedynczej śrubki.
A i tak na własną rękę trzeba kupować mnóstwo różnych rzeczy
ano niestety.... ja poczekam aż jakiś koleś na allegro bedzie sprzedawał 40 numerów za 200 zł to wtedy se kupie
Odświeżę trochę temat i podzielę się swoimi doświadczeniami. Auto przejechało już kilkanaście km. Zauważyłem, że koła pierwszego i drugiego biegu strasznie o siebie trą (choć wcale nie były mocno ściśnięte) . Już na początku montażu tych elementów niepokoiło mnie to zjawisko, a ponieważ nie raz w wydawnictwie pojawiały się błędy montażowe to postanowiłem lekko to zmodyfikować. Podkładkę znajdującą się pomiędzy tarczą sprzęgła a tuleją sprzęgła skrzymi biegów wyciągnąłem (wg mnie nie jest ona w ogóle tam potrzebna) i wstawiłem pomiędzy koła biegów. W tej chwili nic się o siebie nie ociera . Wstawiłem też podkładkę dystansującą (spoza kolekcji) pomiędzy łożyskiem on way (pierwszy bieg), a sworzniem blokującym koło pasowe. Spowodowało to idealne spasowanie zębatek kół biegów z zębatkami bębna . Wcześniej koło I biegu nie dotykało całą powierzchnią zębatek bębna (były trochę przesunięte względem siebie).
tez to zauwarzyłem ale nie zdrzyłem tego zmodyfikowac bo zebaka pierwszego biegu zjechała sie choc luz sprawdzałem co jazde teraz musze kupic nową
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc
Theme Hydrogen by Kushi