1

(7 odpowiedzi, napisanych Nadwozie)

Wczoraj dosta

2

(7 odpowiedzi, napisanych Nadwozie)

http://www.rcwroblik.pl/Karoseria+Ford+ … 01,i2.html

Jak my

3

(3 odpowiedzi, napisanych Silnik)

Moje gg 7142078 a może jak znajde troche czasu wolnego w tygodniu to tak zrobie na podstawie mojego starego gaźnika pozdrawiam.

4

(6 odpowiedzi, napisanych Nadwozie)

Acha tylko mam pytanie w jaki sposób by ta karo do mnie dotarła Radiocontrol
?? To dla mnie istotne...

5

(6 odpowiedzi, napisanych Nadwozie)

Cześć.

Wiecie może czasem gdzie można zakupić karoserię Mini Cooper'a najlepiej nie pomalowaną ale podajcie tu wszsytko co znajdziecie i co ma kształt Mini i jeszcze żeby była w sakli 1:10 z góry dzięki.

6

(3 odpowiedzi, napisanych Silnik)

Po cierpliwym czekaniu (30 dni) dotarł do mnie zamówiony gaźnik, więc pomyślałem że skoro dużo osób pyta jak mniej więcej ustawić gaźnik to napiszę jak mniej więcej ustawić fabrycznie śróbki gaźnika. Powody są różne od "pożyczania auta kolegom", po młodsze rodzeŃstwo. Ok więc tak:

1. Iglica:

Sróbkę wkręcamy do tego momentu aż frez (to ta górna scięta część śróbki) śróbki będzie wystawał w połowie po za "obudowę" iglicy.

2. Śróba regulacji biegu jałowego (to ta ze sprężynką):

Śróbkę wkręcamy do momentu gdy od strony wewnętrznej śróbki do obudowy gaźnika będzie odległość 4mm.

3. Śróba regulacji niskich obrotów:

Śróbkę tę wkręcamy bąć wykręcamy do momentu gdy frez (co to to pisałem wyżej) wystaje w całości po za wew. część przepustnicy, a rowek wewnątrz śróbki znajduje się pionowo na "zamkniętej" przepustnicy.

Uff. no to chyba tyle.

PS. Jak opracuję jakąś grafikę obrazującą to podam niżej linki.

A i jeszcze jedno wszystkie rowki śróbek mają być poziomo w stosunku do modelu.

Pozdrawiam.

7

(1 odpowiedzi, napisanych Zawody)

Mam pytanie czy są jakieś osoby które kupowały nasze BMW albo mają inne autka tego typu w miejscowość Słupsk bedę tam od piątku do koŃca wakacji można by zrobić małe zawoty albo poszpanować czy sie pościgać.
Pozdrawiam.

8

(9 odpowiedzi, napisanych Akcesoria)

A ja mam pytanie jak to dziadostwo zamontować na antenie bo u mnie to ni jak nie da sie zamontować tak jak by antena była za wąska... ;(

9

(4 odpowiedzi, napisanych Silnik)

Ja przeróżne akcesoria typu: olej do filtra, after run, olej do amortyzatorów itd. to kupuje na www.rcwroblik.pl albo na www.modele.sklep.pl . A co do paliwa w zbiorniku to nie radze wypalać do zera jak w prawdziwym samochodzie ponieważ w tym paliwie masz olej smarujący silnik i jak dochodzi do koŃca baku to jest jego gorsze smarowanie, a więc lepiej jest jak będziesz wypalał np. 5/6 baku a do 1/6 dolejesz do pełna.
Pozdrawiam.

10

(3 odpowiedzi, napisanych Silnik)

Ale skoro zbiera z rurki paliwo a dalej nic czyli paliwo nie jest wypychane do układu zbiornik-silnik a może zła kompresja w silniku i część spalin nie wydostaje się układem wydechowym tylko wraca do skrzyni korbowej albo jeszcze sprawdź czy nie przesunęła albo zepsuła ci się uszczelaka od rurki odprowadzającej (łączącej silnik z tłumikiem). Jeśli tak to powstała by szczelina przez ktorą część spalin uciekała by a do tłumika dochodziła by ich niewielka część i wtedy pozostałe spaliny wychodziły by przez otwór wylotowy a nic nie wywierało by ciśnienia na paliwo w zbiorniku, a to że przy więkrzych obrotach leci paliwo to dlatego, że gdy "podkręcasz" silnik wytwarza on więcej spalin i więcej dociera do tłumika i wtedy część spalin dostaje się do baku i wytwarza nacisk na znajdujące się w nim paliwo i dociera ono do silnika, ponownie. Jak dla mnie to jest główny problem z układem wydechowym. Ja bym na twoim miejscu sprawdzał po koleji od tyłu czyli: tłumik, rurka dop., karter, tłok (spasowanie), gaźnik itd.

Pozdrawiam.

11

(4 odpowiedzi, napisanych Silnik)

Jak silnik jest rozgrzany za bardzo to go nie odpalisz np. włączasz silnik on tam sobie pracuje i się rozgrzewa potem rozgrzewa się coraz bardziej zwalniają obroty i gaśnie tak jest przynajmniej z poim silnikiem i silnikiem podkaszarki mojego Taty jak wykosi całą działkę to albo kosiarka sie wyłącza albo przy wymianie linki trzeba wyłączyć to już sie nie uruchamia wtedy należy odczekać 5~10 min. odpalasz i jedziesz.
Na drugie pytanie to eksploatacja tak: włączasz silnik (dobrze ustawiony) po jeździe wlewasz kilka kropel ja daje 3 After Run'a do tłoka pod świece i do gaźnika potem na wykręconej świecy kręce kilka razy szarpanką i przykręcam świece (przed wykręceniem świecy wytrzyj wszystko do okoła żeby nic nie wpadło do tłoka) przykręcasz świece i jeszcze na ciepłym silniku wycierasz go ze wszelkich śmieci (jeżeli wpadłeś w piach to resztki piasku błota jak jeździłeś po deszczu albo mokrej nawierzchni) szmatką ja tam podwinąłem Mamie jedną tych od kurzu specjalmych.
A co do trzeciego zapytania to jak będziesz o niego dbał czyścił go i nie przegrzewał i oczywiście jak go dobrze dotrzesz to będzie ci służył bardzo długo. Ufff... No to tyle. Pozdrawiam.

PS. Spieszyłem się i mogą być błędy ortograficzne.

12

(3 odpowiedzi, napisanych Silnik)

Nie pytam czy nie zapomnialeś podłączyć przewodu ciśnieniowego do rury wydechowej bo chyba raczej nie zapomniałeś  to może ten odcinek w rurze wydechowej masz zapchany bo tam jest taka jak by rurka z otworkami wspawana czy odlana i może tam ci coś wpadło a jak nie to sprawdź na układzie wydechowym czy nie ma żadnych "przecieków". No to tyle udało mi się wymyślić narazie.
Pozdrawiam...

13

(4 odpowiedzi, napisanych Elektronika)

Chyba jednak nie ponieważ na stronie Thunder Tiger nasz silniczek jest prezentowany z odwróconym gaźnikiem. Ja tak sobie mysle że ten silnik jest przeznaczony do napędzania modeli gdzie silnik jest ustawiony przodem do kierunku jazdy tak jak jest to w modelach HPI np. MT2 18SS+ a gdy wydawnictwo "zaprojektowało" model wyszło że cięgno gazu ma wypaść akurat po drugiej stronie i odwrócili gaźnik.

14

(19 odpowiedzi, napisanych Silnik)

Elo wszystkim więc dzisiaj koło 14:00 zamówiłem nowy gaźnik i się go spodziewam w przeciągu 30 dni (zamawiane z wydawnictwa) jeśli ktoś zamawiał już coś poza kolekcją niech napisze ile to się mniej więcej czeka silnik wyczyściłem, a i jeszcze jedno przed zamówieniem gaziorka pisałem na maila hachette i odpisali mi w 30 min. i tam podali procedurę docierania itp. itd. więc zaczynam jeszcze raz od zera (praktycznie)... Dzięki za wszelką pomoc. Pozdrawiam. smile

15

(19 odpowiedzi, napisanych Silnik)

Ja sie pytam o fabryczny a nie o taki żeby już ładnie chodził takie można znaleść tylko może ktoś ma a ja dalej szukam, a i jeszcze jedno jak mam słuchać silnika który ryje jak szalony ??

16

(19 odpowiedzi, napisanych Silnik)

A mógł by mi ktoś napisać jakie są fabryczne ustawienia naszego silnika PRO 12 BZX ??
Np. Wkręcić śróbkę igielnicy i (ileś tam) obrotów odkręcić w poziomie czy pionie albo czy jakać śróbka ma być równo z obudową gaźnika... Proszę o odpowiedź to moja ostatnia deska ratunku... ;(

17

(19 odpowiedzi, napisanych Silnik)

Więc tak zdjąłem gaźnik nie udało mi się go rozmontować ale jak przykręciłem śrubkę tę przy cięgnie gazu to ustawiło się tak jak było, ale nie dało się uruchomić silnika więc odkręcałem powoli i jak narazie sie trzyma zobaczy sie w praniu tylko że teraz jest tak że odrazu jak włączam silnik to tak ryczy że boję się że się zatrze. Ustawić nie potrafię może znacie jakieś zakłady lub miejsca w których ustawiają takie silniki oczywiście za kase. hmm

18

(12 odpowiedzi, napisanych Silnik)

Ja tam osobiście nie próbował bym tego paliwa ale jak kto woli... hmm

19

(19 odpowiedzi, napisanych Silnik)

zaraz zabiorę się za sprawdzanie i co jeżeli np. ta część się urwała bąć co tam się z nią zrobiło to mam kupić nową czy cały gaźnik ?? a może jeszcze co innego bo nie wiem??

20

(12 odpowiedzi, napisanych Silnik)

No w sumie to co opisał BMW to jest to samo co ja stosuję tyle że ja wstrykuję do baku powietrze przez tę rurkę od wydechu a BMW zatykając ujście wydechu "zmusza" ujście sprężonego powietrza do zbiornika a nie poza układ... A tak nawiasem to jednemu odpowiada jeden sposób a drugiemu drugi tongue smile

21

(12 odpowiedzi, napisanych Silnik)

Odrazu do rurki i do gaźnika co w efekcie daje szybszy zapłon silnika ;-)

22

(12 odpowiedzi, napisanych Silnik)

U mnie zawsze przed startem silnika trzeba do baku wcisnąć trochę powietrza. Ja to robię za pomocą strzykawki 20 ml. A tak wogóle to mi się wydaje że podczas kręcenia starterem silnika to ciśnienie w baku wyrównuje się i silnik nie ma jak zassać paliwa z baku hmm To tak na logike... hmm

23

(19 odpowiedzi, napisanych Silnik)

BMW jak mam teraz ustawioną tę śrubkę to jak przykręcam to samochód wariuje a jak odkręce to jest jeszcze gorzej ( w drugą stronę ) jutro jade do domu więc po przyjeździe zajmę się gaźnikiem tak jak napisał tteessaa. To co napisał jest chyba najbardziej prawdopodobne. A i co mam zrobić jak zdemontuje przepustnice to ją się jakoś ustawia czy kupić nową ??

24

(19 odpowiedzi, napisanych Silnik)

Wszystko fajnie ale to nic nie daje nadal po przykręceniu śrubki ten otwór w gaźniku zamyka sie do zera a jak przykręcam śrubkę tą o której mówiłeś BMW to silnik tylko zwiękrza obroty i raz doszło do tego że odrazu po włączeniu koła ruszyły z miejsca i gdy bym nie miał na podniesiemiu to samochód by mi zjechał ze stołu. A i jeszcze doszło do tego że gdy zdejmuje grzałkę ze świecy to silnik gaśnie a gdy jest założona to obroty są cholernie wysokie co się stało przecież jeździł dobrze ?? hmm

25

(19 odpowiedzi, napisanych Silnik)

Cześć mam problem bo po dotarciu silnika i wyregulowaniu gażnika samochodzik jeździł jak należy i zauważyłem że przy montażu serv. jak się wciskało hamulec to sprężyna przy cięgnie gazu się ściskała a szczelina w gaźniku pozostawała taka jaka była ustawiona na początku, a teraz (czyt. po dłuższej jeździe) doszło do tego że przy wciskaniu hamulca szczelina gażnika zamyka się do zera ( w efekcie podczas jazdy silnik gaśnie ) i dopiero potem sprężyna się ściska. Naprawdę proszę o szybką pomoc. Z góry dzięki. ;-(