Zakupiłem aparature ACMOS tecnisport V 40mhz am, w zestawie z jednym serwem 208zł+ drugie serwo 35zł zamontowałem ,podłączyłm i wszystko gra i buczy a więc pasuje ,polecam fajnie i płynnie kontroluje się wychylanie kólek
77 2007-02-14 21:37:45
Odp: Numer 73 (24 odpowiedzi, napisanych Radiocontrol Tuning - Kolekcja Hachette)
Zdjęcie światełek w galery ,szkoda że nie ma w gazetce nic o ich montażu ciekawe czy trzeba będzie zrobić nowe otworki czy zdrapać trochę lakieru aby świeciły przez naklejki imitujące reflektory ,po zamontowaniu na karoserii mogą wyglądać jak mini zestaw xennonów żarówki i przetwornice
78 2007-02-10 17:18:29
Odp: nr 72 (12 odpowiedzi, napisanych Radiocontrol Tuning - Kolekcja Hachette)
nie wiadomo jak ten olej do maszyn zachowuje się w wysokich temp.+/- 100 i w ilu procentach się spala bez resztkowo (nagar).jak już to samochodowy
79 2007-02-10 17:15:31
Odp: podkładka zabezpieczająca - amortyzatory (3 odpowiedzi, napisanych Układ zawieszenia)
Kurcze chyba że tak ,a się już wystraszyłem , choć zrobiłem przegląd wozu i wszystko wygląda na ok. ,to ta podkładka trochę mnie dręczyła ,chyba że użyjemy jej przy silniku bo pasuje?
80 2007-02-09 19:26:03
Temat: podkładka zabezpieczająca - amortyzatory (3 odpowiedzi, napisanych Układ zawieszenia)
Przeglądałem zawartość swojego kufereka z podkładkami amortyzatorów i wygrzebałem podkładke zabezpieczającą 1szt. też wam została ?:)
81 2007-02-05 23:41:57
Odp: Numer 71 (17 odpowiedzi, napisanych Radiocontrol Tuning - Kolekcja Hachette)
Link do taniego oleju na alegro za 14 zyli http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=161197634
82 2007-02-03 14:59:11
Odp: Numer 71 (17 odpowiedzi, napisanych Radiocontrol Tuning - Kolekcja Hachette)
Uszczelki papierowe nasącza się olejem w celu zwiększenia ich adhezji ,ja przy składaniu używam olej ten sam co do mojego bzyka castrol syntetic do 2t (spala się bez resztkowo w tem. ok 85st. oleje specjalistyczne mają różne progi temp. w których się spalają , na razie nic nie wiemy o temp. pracy naszego motoru , a do uszczelki może być prawie każdy motoryzacyjny
link termometr http://www.hpi.pl/sklep/product_info.php?products_id=1812
83 2007-02-02 22:30:18
Odp: Numer 71 (17 odpowiedzi, napisanych Radiocontrol Tuning - Kolekcja Hachette)
Rozmawiałem w sklepie z gościem (zawodnikiem),i poinformował mnie żeby dobrze dotrzeć silnik potrzebny jest termometr którym mierzymy tem. głowicy ,on miał jakiś klinowy zwiększał obroty i cały czas opserwóje termometr jak jest za wysoka tem. to gasi motor żeby przestygł ,jak motorek pracuje na wysokich obrotach stopniowo zmiejsza obroty i tak z trzy baki paliwka musi przepracować zanim wrzuce go na podwozie ,w przeciwnym razie zabawa może być krótka
84 2007-02-01 17:04:08
Odp: Aparatura (11 odpowiedzi, napisanych Elektronika)
apka pełen wypas link- http://www.rcworld.pl/shop/index.php?products=product&prod_id=1065
85 2007-01-31 13:45:59
Temat: Numer 71 (17 odpowiedzi, napisanych Radiocontrol Tuning - Kolekcja Hachette)
Dzisiaj środa a nr.71 w kiosku nie było buuuuu ,może jutro dojedzie.
BMW: No więc dopisze to co trzeba Więc w numerze znajdziemy:
1. Pokrywa kartera
2. Wałek startera
3. Jednokierunkowe łożysko sześciokątny adapter
4. Wkręty M2,6 x 7mm
Ja nic nie złożyłem bo nie mam oleju który jest potrzebny Dzisiaj właśnie zamawiam
86 2007-01-29 15:47:13
Odp: problem z walem korbowym i tlokiem (11 odpowiedzi, napisanych Silnik)
Wał od lekkiego pukania młotkiem raczej się nie uszkodził jeśli chodzi oto wyważanie ,wały silników jak i korbowody są elementami kutymi ,i raczej pękną niż się pogną ,a co do piłowania pilnikiem w celu powiększenia średnicy to jest to skomplikowany zabieg lecz do wykonania choć trudny bo elementy są małe ,trudno zachować kąty i płaszczyzny, korbowód na czopie wału powinien obracać się lekko ,jeśli już musimy ingerować to z głową i zegarmistrzowską precyzją po szlifowaniu za poleruj (producent danego silnika w książkach serwisowych podaje luz nominalny i dopuszczalny luz) ,na pewno musi się obracać lekko gdyż pod wpływem ciepła się rozszerzy a co do galwanizowania to pierwsze słyszę pozdro Wojt
87 2007-01-27 15:14:15
Odp: problem z tłokiem i cylindrem (7 odpowiedzi, napisanych Silnik)
palcami ciężko ale załuż alunminiowy dystans z nr.68 i sprubuj jeszcze raz ale NIE NA SUCHO,potem zdejmij głowice wytrzyj olej z denka cylindra ,daj nową krople i jeezcze raz złóż i obróć wałem ćut się ułoży( lub wał żle lub tuleja żle)
88 2007-01-27 14:06:55
Odp: problem z tłokiem i cylindrem (7 odpowiedzi, napisanych Silnik)
tak ma być ,nie kręć na sucho , wpuść krople oleju do cylindra ,w górnum położeniu napotyka opór i tak jak by przyskakiwał-prawidłowo
89 2007-01-26 18:16:16
Odp: Numer 70 (14 odpowiedzi, napisanych Radiocontrol Tuning - Kolekcja Hachette)
Ciekawe kiedy dostaniemy ten profesjonalny klucz do świecy
90 2007-01-26 18:11:12
Odp: nr 69 (8 odpowiedzi, napisanych Radiocontrol Tuning - Kolekcja Hachette)
Korbowód powinien być założony w ten sposób ,aby mieszanka paliwo olejowa zasysana z wału uderzała na korbowód i poprzez frezowanie i dwa otwory smarowała sworznie ,czyli patrząc od tyłu(tam gdzie montujemy szarpak) nie widzimy rowka na korbowodzie ,na tych zdjęciach w gazetce g.... widać , dobrze kombinuje ? ważne