a mi nic nie ociera
ciekawe że u jednych dobrze ,a u drugich żle?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
RCT → Posty przez tteessaa
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
a mi nic nie ociera
ciekawe że u jednych dobrze ,a u drugich żle?
W koŃcu wymyśliłem co innego niż przeginać i doginać cięgno , obróciłem o 180 stopni ,to ,znaczy przełożyłem ten element z oczkiem i założyłem go od drugiej strony nad kołami skrzyni biegów jest ok a nawet lepiej a i chample biorą teraz mocno jak docisnę i gaz chodzi pięknie nic sie o nic nie opciera
-fota w galerii rct
Mam dokładnie ten sam problem , obciera albo jak zmniejszam długość ramienia na dzwigni na tarczy to słabo hamuje myślę nad przegięciem tego popychacza i wyprofilować go tak aby łukiem omijał śrubę reg.gaznika musze jeszcze pomyśleć
Wydaje mi się że lepiej przesmarować niż na sucho złożyć użyj np. olej samochodowy do silnika do skuterów kosiarek spalinowych i innych urządzeŃ napędzanych 2T będziesz miał pewność ,teoretycznie można i bez potem wpuścić olej przez gaznik i otwór świecy jedynie wałek i „psełdo” łożysko do startera niema jak nasmarować a na pewno to miejsce nie powinno być suche
Ja pomalowałem zwykłym sprejem dupli color za 8zł niebieski + 8zł biała ,wyciąć zakryć szyby i malujemy z dwie warstwy w odstępie czasu jak pod cieknie farba pod plaster osłaniający szyby przed pomalowanie to nie ma sie co martwić ponieważ i tak przychodzą potem naklejki z czarną obramówką na szyby i i jest git zdjęcie w galerii podly dobrze gada z dwa dachy krawężnik i nie wiadomo co jeszcze ....jedna uwaga przy wycinaniu otworów pod kołki mocowania budy na podwoziu doradzam przesunąć je o 3-4 mm do przodu (u mnie jest na styk przy skręcaniu i dobiciu zawieszenia jest możliwość że koło będzie przycierać)
Ja użyłem air spray filter motula do filtrów gąbkowych ten sam co w motocyklu crosowym używam jest to to olej ale ma dużo większą lepkość coś jak klej ,chodzi o to z tym nasączaniem filtra gąbkowego aby powietrze z kurzem przechodzące przez nasz filtr było filtrowane po przez przyklejanie sie brudu do gąbki
Nr.83
Lista części :
1-plastikowa pięcioramienna obręcz 1szt. (chromowana felga )
2-opona o średnicy 64mm 1szt.
3-piankowe wypełnienie 1szt.
i to na tyle części w tym numerze...już nie długo koniec brummmbrum
Podpiełem i zamontowałem wszystko co nabyliśmy do oświetlenia naszego modelu bmw m3, zdjęcia w galeri , wydaje mi się że pod światła przednie jest lepiej wykonać otwory w karoseri 5mm tak aby lekko wystawały ,lepiej świecą niż przez leksanową karoserje zwłaszcz że zdrapanie warstwy lakieru może ją troche zmatowić ,pod diody świateł tylnich nie wykonałem otworów tylko zdrapałem usunełem lakier pod obrys naklejek imitujących tylnie światła ,efekt lepszy (widać kształt tylnich lamp),neony diodowe wrzuciłem na progi na samym dole
po nr.90 zaczne powoli montować skrzynie tak jak mówisz chyba z płyty mdf,fajnie to wygląda jak jest zamontowany w niej panel startowy i te szuflady taki mały garaż , jako rozrusznik wykorzystanie wkrętarki jest ciekawe bo tanie ale czy obroty będom dobre? trzeba to przebadać, widziałem wlew zawór (20 zł) paliwa do szybkiego tankowania montuje się na karoseri i nie trzeba ściągać karoseri odpala i tankuje na pit-stopie ,ustawiamy regulujemy i idziemy na wyścig ready gooooooooooooo
Wydaje mi się ,że żywotność silnika spadnie o połowę albo i lepiej ,ryzyko zatarcia na czopach korbowodu jest wysokie ,mieszanka paliwo-olej zasysana uderza na frezowanie w korbowodzie i przez dwa małe otworki smaruje....pisane o tym było w nr.69
nr.82
lista części:
1-kolano kolektora wydechowego 1szt.
2-uszczelke 1szt.
3-okrągłe podkładki sprężynujące 2szt.
4-śruby M3x30mm 2szt.
Odtłuszczanie płaszczyzn które są splanowane równolegle wobec siebie i umieszczenie między nimi uszczelki papierowej nie jest dobrym pomysłem,(odtłuszcza się pow. pod silikon) uszczelkę kolektora należy posmarować olejem ,do zabezpieczenia śrub do montażu kolektora ,proponują użyć 2szt ,grawerek i lepiszcza ale śruby są długie i można do rzucić nakrętki (śruba-kolektor-uszczelka-blok-grawerka-nakrętka) ,a propo w koŃcu się zorjentowali że korbowód kazali zle zamontować (ja mam zamontowany prawidłowo),pytałem się kiedyś o to ale nikt nie odpowiedział ,poza tym rura ma słuszne rozmiary można małym pilniczkiem powiększyć kąt na wlocie do kolektora ,małe zadziorki zle wpływające na zawirowywania i prykanie
Numer 80
Lista części:
1-bęben sprzęgła + koła zębate 15 i 18
2-łożysko kulkowe 5x10x4 mm
3-łożysko 5x8x2.5 mm
4-śruba blokująca M3x6 mm
5-podkładka sprzęgła
6-podkładka regulacyjna
zastrzeżenia do instrukcji montażu ,łożyska nie umieszczamy tak jak w opisie bo jest to niemożliwe (większe do środka bębna sprz. od srony wachników), a podkładkę regulacyjną nie da się nasunąć na wał.
numer 79
LISTA CZĘŚCI:
-diody "neonowe"
-poślizg w dostawie do kiosku jeden dzień centrum wawa
...i to na tyle ,nie ma informacji dokładnych co do lokalizacji ich miejsca zamontowania ,czekamy na nr.81 centralkę zasilającą aby podłączyć i zobaczyć dokładnie w którą stronę pada strumień światła wydaje mi się że lepiej na nią poczekać niż potem odklejać lub naginać
Przesadziłeś ,zalałeś silnik olejem tak jak by miał leżeć i leżeć do przyszłego wieku "konserwa", rozkręć tył silnika połóż go na szmatkę niech odcieknie ,a uszczelkę wytnij z papieru najlepszy blok techniczny posmaruj ją olejem i gotowe
brzmi i wygłada fajnie , no to do dzieła jestem za
nr.78
Lista części
-wahniki sprzęgła odśrodkowego
-sprężysty pierścieŃ osadczy
składania na pół dnia (20sek)
Nic mu nie będzie tak ma być
Ładowarki do akumulatorów do radia i pakietu aku do mobila nie było? a kwit do wpłaty mogą dostarczyć w ostanim numerze ,pożyjemy zobaczymy ,jeżdzić bedzie można przy 88 nr
Nie dobijajcie mnie ta strona jest niemal od początku jak nie od samego!
będzie 100nr.
NO I STRONY NIMA
Ustawcie kąt wychylenia zwrotnic ,porzekładajcie podkładki dystansowe tak jak chcecie i wpuście kropelke do wachaczy to zniweluje luzy wachaczy ponad połowe a tak pozatym nr 100 rozwiązał by te problemy lecz niestety go nie dostaniemy
jeśli na świecy został długi matalowy wąs to zerwał się gwint w głowicy, i jest do wymiany w 100%, można to naprawić ale się nie opłaci trzeba rozwiercić nagwintować wkręcić futurke(przejśiówka stalowa wzmacniająca z 10 na 8 np. )
koło zamachowe i sposób jego montażu na wale jest wręcz śmieszne i nie dorobione ,a trzymanie koła czymkolwiek jest bez sensu chyba że ktoś chce je pokancerować a więc uważajcie aby go nie uszkodzić w nr.68 w podkładce dystansowej jest mały otwór który służy do zablokowania wału przy dokręcaniu , możliwe jest też zerwanie sznurka szarpaka i aby tego uniknąć przed dociągnięciem nakrętki wyciągnijcie troche linki jako kątre do dociągnięcia koła zamachowego dobrze jest wykorzystać łożysko jedno kierunkowe a więc trzeba odkręcić szarpak wyjąć łozysko i obrucić je o 180 stopni i możemy wtedy przytrzymać wał bez ryzyka urwania linki
Lista części
1.koło zamachowe
2.sześciokątna nakrętka
Strony Poprzednia 1 2 3 4 Następna
RCT → Posty przez tteessaa
Forum oparte o PunBB, wspierane przez Informer Technologies, Inc
Theme Hydrogen by Kushi